lørdag den 17. november 2007

Bliver fanget af succes

Ok, nu ved jeg hvordan tv2's program ansvarlig føler sig når han omlægger onsdag aftens "desperate Housewifes" med fodbold. At have ansvaret for 3 millioner seer der glæder sidder hele uge og glæder sig til desperate housewifes og kan leverer varen.

Man har været så flink at ligge min Podcast på denne side www.podhead.dk her kan man høre første del af Prinsesse Laura så nu har jeg nok 2 millioner børn der sidder og venter på episode 2. Jeg må igang så hvis mine opgaver bliver lidt forsinket så ved i hvorfor :-)

3 kommentarer:

Marc from podhead.net sagde ...

Uha, nu håber jeg ikke, at du får problemer på studiet! Men det glæder mig da, hvis det er lykkedes mig, at gøre dig til "rigtig" podcaster ved hjælp af berømmelsens gruppepres :-) Dit podcast ligger allerede som nummer 64 på vores top 100 - foran DRs aftenorientering, Mobil.nu og Mogens Lykketofts video-podcast! Tillykke!
Venlig hilsen
Marc
podhead.dk

LML sagde ...

*G* det er faktisk lidt sjovt at arbejde med lyd og pædagogik, men jeg havde nu ikke forventet at andre gad at høre på det, så det er jo bare fedt!
Tak for kommentaren :-)

lis faurholt sagde ...

Hvor kan man protestere over omlægningen? Hjemme hos os er vi to kvinder, der overvejede at gå på gaden i protest!